10 Nisan 2009 Cuma

ADRİANODAN ŞOK KARAR


Yaklaşık 1 aydır ülkesi Brezilya'da olan Inter Milan'ın sorunlu golcüsü Adriano, düzenlediği basın toplantısıyla herkesi şok eden bir açıklama yaparak futbola bir süre ara verdiğini söyledi.

27 yaşındaki futbolcu, Rio de Janeiro'da düzenlediği basın toplantısında şunları söyledi:

"Kariyerimi bir süreliğine durduruyorum çünkü futbola olan tutkumu kaybettim. Bu süre 1, 2 ya da 3 ay olabilir. İtalya'da çok büyük baskı var. İtalya'ya dönmek istemiyorum. Brezilya'da huzur içinde yaşamak istiyorum.

Memnun değilim. Herkes işini yaparken bundan zevk duymalı ancak ben İtalya'da mutlu değilim. Kariyerimi yeniden gözden geçireceğim. Brezilya'da arkadaşlarımla ve ailemle birlike mutluyum.

Hasta değilim. Adriano ölmedi. Hastaneye gitmeyeceğim. Yeni bir başlangıç yapıp, yeniden futboldan zevk almanın yollarını arayacağım. Durum bu noktaya geldi çünkü mutsuzum.

Gazetelerde birçok dedikodu çıktı. Yaptığım herşey speküle edildi. Ailemle, arkadaşlarımla ve menajerimle konuştum. Herşeyi mutlululuğumu düşündüğüm için yapıyorum. Inter'e karşı kötü hislerim yok. Sadece İtalya'da yaşamayı sevmiyorum. 19 yaşında Flamengo'dan Inter'e geldiğimden beri baskı altındayım. Birçok kişi beni anlayamayacak. Kötü bir durum, kolay değil ancak bu benim seçimim.

Menajerim Gilmar Rinaldi, İtalya'ya giderek görüşme yapacak ve eğer gerekirse alacağım paradan da vazgeçebilirim. Eğer Brezilya'da futbol oynarsam, bu Flamengo'da olacak. Çünkü eğer böyle olmazsa, büyükannem beni öldürür."

Inter Milan'daki son resmi maçına 11 Mart tarihinde Manchester United'a karşı son 33 dakikada forma giyerek çıkan Adriano, geçtiğimiz hafta 2010 Dünya Kupası elemelerindeki Peru maçının ardından İtalya'ya dönmemiş ve Rio de Janeiro'da kalmıştı.

Geçtiğimiz sezonun devre arasında o zamanki Inter teknik direktörü Roberto Mancini'yle yaşadığı sorunlar nedeniyle Sao Paulo'ya kiralanan golcü futbolcu, Brezilya temsilcisinde 26 maçta kaydettiği 15 golün ardından yaz döneminde Milano'ya geri dönmüştü.

Bu sezon ise Portekiz'li teknik adam Mourinho ile yıldızı bir türlü barışmayan Adriano, 2 kez kadro dışı bırakıldığı Milano temsilcisinde 22 maçta görev almış ve 7 kez fileleri havalandırmıştı.

2001 yılında Flamengo'dan Inter'e transfer olan ve sırasıyla Fiorentina ile Parma takımlarında kiralık olarak forma giyen Brezilya'lı futbolcu, mavi siyahlılarda toplamda 177 maçta 74 gol kaydetmişti.

Inter kulübünün 18 golle Şampiyonlar Ligi tarihindeki en golcü futbolcusu olan Adriano, Brezilya Milli takım formasını ise 51 defa terletmiş ve 31 kez gol sevinci yaşamıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder